جایگاه اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

از این رو تعامل کاربران با شما و از طریق اینستاگرام بسیار قوی تر است. از این رو استفاده از اینستاگرام برای کاربران بسیار ساده تر از سایر شبکه های اجتماعی است. در واقع بازاریابی در اینستاگرام مستلزم درکی درست از این شبکه اجتماعی است. محور تمام این محتواها محصولات یا خدماتی هستند که قرار است آنها را به مشتریان بالقوه بفروشد. یکی دیگر از مزایای اینستاگرام، استفاده از هشتگ های مناسب برای ایجاد مکالمه در مورد محصولات و برند تجاری شما است.

صرف وقت و منابع برای محتوایی که به اهداف خود نرسد، بیهوده است؛ بنابراین هنگام تدوین استراتژی بازاریابی در اینستاگرام، حتماً معیارهایی که به شما کمک میکنند محتوای تان را ارزیابی کنید را نیز در نظر بگیرید. بنابراین بهتر است تا قبل از تصمیم برای استفاده از اینفلوئنسر مارکتر در کمپین بازاریابی دیجیتال هدف کمپین و مخاطب آن مشخص شود. چون کمپین دیجیتال مارکتینگ موضوع بسیار مهمی است یک قسمت کامل را به آن اختصاص دادیم و گامهای اصلی آن را زیر ذرهبین بردیم. تا جاییکه کسب و کارهایی که در آن رقابت تنگاتنگی بین بازیگران اصلی آن در دنیا وجود دارد، حساب ویژه ای بر روی جلب نظر مخاطبان در اینستاگرام باز کرده اند و میزان بودجه ای که توسط این بنگاه های اقتصادی برای صرف هزینه به روش های مختلف در اینستاگرام اختصاص می دهند، به طور مداوم در حال افزایش است.

ماموریت اصلی و بنیادی راه نوین ارائهی راهحلهای یکپارچه، مقرون بهصرفه و بسیار موثر برای تحقق اهداف مشتریانش در زمینههایی مانند افزایش فروش، افزایش سهم بازار، معرفی محصولات جدید، توسعهی برند، بازاریابی داخلی و توسعه بازار است. حال با گسترش فضای کسب و کارهای دیجیتال و اعتماد سازی مشتریان به این فضا گروه تبلیغاتی راه نوین با بهره گیری از دانش روز مارکتینگ و تولید محتوا اقدام به گسترش دامنه فعالیتها و ورود به عرصه های متنوعی در زمینه دیجیتال مارکتینگ نموده است. آژانس راه نوین تنها خود را یک شرکت تبلیغاتی یا هنری نمیداند. به همین دلیل برای شرکت در این دوره طی یک مصاحبه ورودی سنجیده میشوید و تنها در صورت قبولی میتوانید در این دوره ثبتنام کنید.

شما میتوانید پیشنهاد نگاهی اجمالی به محصولات جدید خود یا شرکت در تور دفتر کار خود را در نظر داشته باشید. علاوه بر این تریبون با ارائه گزارشدهی دقیق، شما را در تحلیل و بررسی کمپینتان یاری میکند تا بتوانید کمپین بهینه و موثرتری اجرا کنید. این روش جدیدی است که افراد برای جذب مخاطب از آن استفاده می کنند. بازاریابان دیجیتال کسانی هستند که با توجه به هدف و بودجه شرکت برای افزایش آگاهی برند یا جذب مشتریان از همه کانال­هایی که در بالا ذکر شد استفاده می­کنند.

بطور مثال در شاخه سوشال مدیا مارکتینگ بصورت معمول، تبلیغات بصورت مذاکره با پیج ها صورت میگرفت و یا از روبات برای افزایش فالور استفاده میشد اما اکنون تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و اینفلوئنسرمارکتینگ بحث داغ دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود. بازاریابی دیجیتال، اغلب بهصرفهتر از تبلیغات سنتی است و به شما امکان می­دهد پیشرفت خود را بهصورت روزمره اندازه گیری کنید و بر اساس برنامه­های محوری بازاریابی خود برنامه­ریزی کنید. به طور کلی به کمک فروش اینترنتی محصولات یا خدمات، درآمدهای چشم گیری نصیب صاحبان کسب و کار می شود. 3. در دنیای دیجیتال امروز که همه چیز در ثانیه تغییر می کند، سرعت، عامل بسیار تاثیر گذاری به حساب می آید.

دیجیتال مارکتینگ یا Digital Marketing به کلیه خدماتی گویند که در دنیای دیجیتال اعم از شبکه های اجتماعی، وب سایت و به طور کلی در رسانه ها انجام میشوند. یعنی در دنیای امروزی، باید به جایی بروید که مخاطب زمانش را در آن میگذراند: اینترنت! دسترسی اینفلوئنسر مارکترها به آمار تجزیه و تحلیل اینستاگرام به آنها اجازه داده تا گروه سنی مخاطب خود را شناسایی کنند. این دو گروه سنی ۷۱ درصد کاربران فعال اینستاگرام را تشکیل دادهاند.