معرفی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

در مرحله اول این مدل مشخص میشود که در کجا قرار داریم. در این مرحله با استفاده از ابزارهای رایگان و شبکههای تبلیغاتی، به راهکارهای افزایش فروش محصول/خدمات و جلب نظر مشتریان بالقوه پرداخته میشود. شما میتوانید با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ، اهداف تبلیغاتی کسب و کارتان را به خوبی پیش ببرید. به کمک استراتژی های دیجیتال مارکتینگ میتوانید مسیر کاری و اهداف خود را مشخص و برنامهریزی کنید. • استراتژی ضعف – تهدید (WT) : نقاط ضعف سازمان را به حداقل میرسانیم تا از تهدیدهای احتمالی جلوگیری به عمل آوریم.

این استراتژی به دلیل شفاف بودن و سادگی در استفاده از آن بسیار پرکاربرد بوده و کسب و کارهای زیادی ار آن استفاده میکنند. کانالهای دیگر بازاریابی مانند ایمیل و شبکههای اجتماعی هم بهعنوان رسانههای جانبی کمک میکنند تا محتوا را توزیع کنید. نمایش تبلیغات در سایتهای دیگر یا سایر شبکههای اجتماعی نوع دیگری از تبلیغات است و از آنجایی بهصورت تصویری و یا ویدئویی میباشند برای کاربران قابلفهمتر هستند و تأثیرگذاری بیشتری نیز دارند. همچنین ارتباط بیشتر میتواند اطلاعات ارزشمندی از علایق و شخصیت کاربران در اختیار شما بگذارد. مرحله Act به اقداماتی اطلاق میشود که کاربران را هر چه بیشتر علاقهمند به کسب و کار و محصولاتمان میکند.

از آنجایی که قیمت تبلیغات به دلار محاسبه میشود در ایران هزینه این نوغ تبلیغات بسیار زیاد است اما نگران نباشید از آنجایی که تبلیغات در گوگل به صورت کلیکی CPC پرداخت میشود نگران هزینهها نباشید شما به همان میزان که کاربران رو تبلیغات شما در گوگل کلیک میکنند باید هزینه پرداخت کنید. رئیس مجلس این کشور اعلام کرد نمایندگان مجلس در ماه جاری نشستهایی را با فعالان حوزه بلاک چین برگزار میکنند تا درباره به کارگیری این فناوری گفتگو کنند. شرکتهای گوناگونی در حال حاضر اقدام به ارائه تولید محتوا میکنند که هر کدام از این خدمات میتواند زیر مجموعههای متعدد و گوناگونی در بر داشته باشد.

اصلاً فلسفه وجودی بازاریابی محتوا همین است که شما از طریق تولید محتوای ارزشمند با مردم ارتباط برقرار کرده و اعتماد آنها را جلب کنید. » باشند. بازاریابی دیجیتال به کسب و کارتان کمک میکند تا با اینفلوئنسرها مشارکت کرده و اعتماد آنها را جلب کنید. اینفلوئنسرها و افراد تاثیر گذار یکی از بهترین اهدافی هستند که کسب و کارها را به بازاریابی موفقیت آمیز میرسانند؛ بنابراین میتوانند به عنوان پاسخی برای «چرا به دیجیتال مارکتینگ نیاز داریم؟ 9- امکان مشارکت با اینفلوئنسرها را ایجاد میکند! ارزینجا قصد دارد تا با معرفی فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتالی محیطی آموزشی و پژوهشی را در جهت استفاده صحیح هموطنان از این فناوری ایجاد کند.

سپس استراتژیهایی برای چگونگی رسیدن به این اهداف تدوین میشود و با مشخص شدن تاکتیکهای مورد استفاده در استراتژیها، برنامهریزی دقیقتری صورت میگیرد. در مراحل بعدی اهداف و آینده کاری به طور خاص مشخص میگردد. در مرحله اقدام (Action) به انجام این برنامه پرداخته و سپس با رسیدن به اهداف مشخص شده، آنها را کنترل و مانیتور میکنیم. در مرحله بعدی علاقه مصرف کننده به «تمایل به خرید» منتهی میشود و سپس اقدام به خرید میکند. سپس یک درخواست امضا از کیف پول خود دریافت خواهید کرد. اگر میخواهید آگاهی از برند خود را بالا ببرید، پس باید مطمئن شوید که بازدید از پستها، استوریها و صفحه شما در حال رشد است.

شاید هنوز در مورد شیوه ثبتنام، دریافت دوره و پشتیبانی، سوالهایی داشته باشید که پاسخشان را در متن بالا پیدا نکردهاید. استفاده از شیوه نوین بازاریابی منجر به آن میشود تا صاحبان مشاغل دسترسی آسانتری به مخاطبان خود داشته باشند و دامنه مخاطبان و بازدید کنندگان خود را افزایش دهند. ما میتوانیم با استفاده از این فرآیند و برگزاری جلسه طوفان مغزی بین اعضای تیم، به استراتژیهای واحدی دست یابیم. در کنار اینها استفاده از شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ به شما کمک میکند تا ارتباط بیشتر و بهتری با مشتریان بلقوه خود داشته باشید و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

در واقع با برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با مشتریان، حس ارزشمند بودن به آنها دست میدهد و عمل تبدیل مشتری به دوست وفادار و البته برندسازی به خوبی انجام میگیرد. برای مثال گوگل آنالیتیکس یکی از مهمترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که از کاربران آنلاین و رفتار آنها در وبسایت شما اطلاعات آنی میدهد. مانند ابزارهای سئو، تحلیل کاربران سایت، پنلهای تبلیغاتی، تحلیل سرعت سایت و… با تغییر سبک بازاریابی به سمت بازازیابی دیجیتال مارکتینگ کسب و کارهایی مانند بازاریابی آنلاین و مشاوره دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کار افزایش یافته است.